The Nourishment Is Palatable - Millard Fillmore
시즌 1, 에피소드 4: Alaska has turned into an outcast, but Miles decides to spend Thanksgiving at school with her. Their alone time is interrupted when the Colonel is forced to invite them to Thanksgiving. The tension resumes upon their return to campus.