The Oath of Pain
Naruto Season 1 E8: Kakashi has the upper hand against Zabuza in their battle. But soon, the tide turns as Kakashi is trapped inside Zabuza’s Water Prison! Kakashi urges the squad to flee, but Naruto remembers the pledge he made to never run away again – and holds his ground!!