The One Where They Get High
시즌 4, 에피소드 16: Maw Maw has found a new love, Hubert, who encourages her to engage in some reckless activity. When Virginia finds herself scolding Maw Maw, she fears she’s become a lame adult and wants Burt to do more risk-taking activities with her. Jimmy and Sabrina follow suit when they find themselves spying on their own babysitter.