The One with George Clooney
S5, E7: When the women try to adopt a puppy, the Rescue Center's volunteer, Doug (Max Greenfield), determines if they are dog-worthy. Elka's relationships with Mamie (Georgia Engel) and Roy (John Mahoney) take an interesting turn.