The Package
S1, E8: Ben agrees to help Rhys with one of their biggest cons to date: to break Leah Wells out of FBI custody. Meanwhile, Sophie asks Alice and the AVI team to help a friend get out of a very bad contract, and, in doing so, they learn that Sophie has more tricks up her sleeve.