The Party's Over
Сезон 5, серия 15: When the Mayor's dead body falls from the ceiling, along with hundreds of balloons, at a charity fundraiser, Stella and her date find themselves in the middle of the crime scene and Mac goes head to head with Robert Dunbrook. (TV-14)