The People v. Michael Jackson
Сезон 1, серия 1: Twenty years later, Michael Jackson's acquittal on child molestation charges continues to polarize, captivate, and spark new chapters. While fresh accusations cast doubt over the trial of the century, THE PEOPLE V. MICHAEL JACKSON revisits--and redefines--it all.