The Phantom 'Cuda Rides Again
S7, E13: Finally, after 6 and a half seasons, the legendary 1971 440 six-barrel, Phantom Cuda is revealed to its owner. This car was wrecked and abandoned in the early 80's, rusting and rotting until Mark's client purchased it in 2007.