시즌 1, 에피소드 4: Anderson Vaughan and Associates take on a new client: A government agency that lost the only person with blueprints for a deadly weapon. Meanwhile, Ben continues to pursue his mark, and as he gets closer to making his deal, Alice proves she is one step ahead.