The Process
S3, E1: As Colter grapples with the shocking truth surrounding his father’s death, Russell (Jensen Ackles) joins forces with his brother to help track down the missing wife and daughter of one of Reenie’s clients. Their reunion finds them mixed up in a chain of events involving a sinister underground operation known as “The Process,” on the third season premiere of "Tracker."