The Proton Transmogrification
시즌 7, 에피소드 22: May the “Fourth” Be With You! Professor Proton helps Sheldon cope with grief, while Leonard turns a relationship milestone into a competition with Penny. Meanwhile Amy and Bernadette make a “Star Wars Day" gift for the guys.