The Punch
S1, E7: The case against Axe Capital gains a powerful weapon when Connerty turns a member of Axe’s inner circle into an informant. The pressure from the U.S. Attorney starts to affect Axe, who gets into a physical altercation with an acquaintance over an incident involving his kids. When a damning video of the confrontation surfaces, Axe is forced to defend his reputation. Lara worries that a coddled upbringing has made her sons soft and comes up with a plan to toughen them up. Wendy meets with an attractive headhunter to consider a career change, and more than just job opportunities surface. And at the US Attorney's office, Chuck continues to conceal his involvement with the Axe Capital case while using the past to get the upper hand on Spyros.