The Punishment Lighter
S1, E9: Nancy gets "busted" selling pot on the community college campus, but ends up receiving retribution and protection from an anonymous source. Silas and Shane continue to have problems dealing with the death of their father. Back to her old self, Celia resumes her position as head of the PTA.