The Quiche of Death
S1, E2: A group of ramblers argue with Sir Charles, owner of the palatial Barfield House, about a footpath on his land. When the most vocal of the ramblers is found murdered in the field the next day, the dead woman's friend asks Agatha to help find her killer.