The Raiders Minimization
시즌 7, 에피소드 4: After Amy ruins one of Sheldon's favorite movies – Raiders of the Lost Ark – he gets defensive, seeking revenge. Meanwhile, Leonard discovers a way to get Penny to do anything; and Raj and Stuart create online dating profiles.