The Real Killer
S1, E2: Alice and the team take on a very public client, a husband who was wrongly imprisoned for murdering his wife. Alice is distracted with a mission of her own - to track down Ben and figure out his next move. Meanwhile, Ben, Margot and Reggie are in desperate need of cash since Alice foiled their last plan.