The Real Mr. Nice Guy
Сезон 2, серия 15: When Kenny convinces VP Murray to hire a gay teacher, Kenny's loyalties are tested when the teacher starts to make Jimmy's life miserable. Meanwhile, when Pat's courteous nature robs him of a winning lottery ticket, he decides to stop being such a nice guy with Shannon's help.