The Real Rules
S1, E12: After realizing Pat left his police badge at home, Jimmy convinces Kenny and Shannon that he should use the badge to pretend he's a police officer in order to get free perks around town. Meanwhile, when Pat tells Eileen about an upcoming date he's going on, she takes matters into her own hands when it comes to a potential suitor in her dating life.