The Real Santa
S2, E10: Jessica loves the holidays, but feels that Santa could use some improvements. So she and Louis convince Evan that Santa is a scientist with multiple post-graduate degrees from Princeton and has a close relationship with his mother. Meanwhile, Eddie and Emery are struggling to find the perfect Christmas gift for their mother.