The Real O'Neals The Real Wedding
S1, E9: Kenny auditions for the school play and Eileen volunteers to help out. Kenny receives the role of Romeo, but is dismayed to learn his ex-girlfriend Mimi is playing Juliet. Things get more awkward when Eileen treats the play's wedding scene like an actual wedding.