The Recruits
S1, E4: After a Navy SEAL is found murdered in a sorority house, the NCIS team must determine if the motive pertained to one of his classified missions or collegiate foul play. Meanwhile, Pride's daughter, Laurel, pays the NCIS office a visit. Shanley Caswell stars as Pride's daughter, Laurel.