The Reporter
시즌 1, 에피소드 3: When Leslie (Amy Poehler) invites a reporter to do a story on her park project, she and her committee have trouble staying on message. Leslie calls in Mark (Paul Schneider) to help save the story, but he only makes the situation worse. Meanwhile, Tom (Aziz Ansari) kisses up to his boss (Nick Offerman). Rashida Jones and Aubrey Plaza also star.