The Return
S1, E13: After the jury delivers their verdict in Billy's trial, Sadie learns he has a secret that might have impacted his case. Also, Billy uses a favor owed to his family by the governor and gets Carolyn released from prison, and Nick is charged with the murder and Isaiah and the firm rally around him to get him released.