Kimi wa Pet The Right Way to be Affectionate
S1, E6: Fukushima had a stalker, so Hasumi let her stay the night without telling Sumire. That made her insecure and she was exhausted by work at the same time. Hasumi was worried, but Sumire couldn't be affectionate to him. Momo also noticed that Sumire's both physically and emotionally burned-out.