The Rise of the Templars
Сезон 1, серия 5: Enter the world of the Templars and the Hospitallers, Christian religious-military orders with an important presence in the crusader kingdoms. Grasp how these new orders created an unusual fusion of the features of knighthood with those of monasticism. Learn about their networks of support, their functions during the Crusades, and the challenges they posed to the crusaders and local rulers.