The River Styx, Part 1
S5, E23: Pride and Lasalle travel to war-torn South Ossetia to locate FBI Special Agent Raymond Isler (Derek Webster), who was kidnapped during a failed mission to apprehend the leader of Apollyon, the underground spy network responsible for murdering Pride's father.