The Root of All Evil
S6, E13: The team investigates the murder of a JAG captain who was discovered at home by his daughter, the only heir to his large estate. Also, Sebastian is intimidated when he is put in charge of a team on his first day of Regional Enforcement Action Capabilities Team (REACT) training.