The Rules of Raving
S1, E6: Ebon and Starr have an absolutely perfect night, only to face brutal truths; pressure is on for Fernando to impress at a major fashion industry event; Taofeek has to keep his cool when Evan Mock offers the opportunity of a lifetime.