The Scattering of Ashes
Сезон 1, серия 1: When family man Colin suddenly dies, his wife, Tess, and daughter, Cathy, get an even greater shock: Colin had been hiding a mistress, Marilyn, and another daughter, Cat, across town. Two weeks after the funeral, Cathy attempts to retrieve Colin’s ashes from his other family, while Tess decides it’s time to get back into the dating game.