The Separation Oscillation
시즌 9, 에피소드 2: After Amy breaks up with Sheldon, he tries to retaliate by filming a special episode of “Fun with Flags”. Leonard, meanwhile, confronts the woman he kissed on the North Sea in an attempt to put Penny's mind at ease, and Bernadette feels guilty about withholding a secret from Penny.