The Set of Miracles
시즌 4, 에피소드 4: The day of miracles is also the debut of Karin's portrayal of Mary Magdalene on set. The production team desperately looks for representatives of minorities in effort to get the Platform on board with the project once and for all. The Camera Department experiences some "technical" difficulties when Duccio goes completely blind. After viewing the backstage footage, Allison concludes there is racism on set. The project is at risk.