The Sexxx Issue
S1, E10: To help herself and the Dirt Now staff recover from their hostage crisis, Lucy decides it's time for some fun; Dirt Now publishes its first Sex issue. While investigating celebrity sex stories, Brent and Willa find themselves in a compromising position with an underage girl whose father wants to make her a star. Don faces his intimacy issues with Abby. Holt does one bad deed in order to hide another.