The Shower
S7, E23: Debra gives a bridal shower for Amy, but her good intentions get sidetracked by Marie's overzealous participation. When Marie attempts to "take over" Amy's wedding shower, Debra gets upset and yells at her, prompting Marie to leave in a huff.