The Silence
시즌 2, 에피소드 4: Tripp orders Nick to take care of Ellen's brother, Chase, who's blaming Patrick and the Darlings of causing his sister's death; Patrick wants to take his relationship with Carmelita public which causes Tripp to take action; Jeremy helps Lisa open her gallery while Nick learns Jeremy and Nola's secret.