The Sit Down
S3, E17: Axl, Sue and Brick call a sit down meeting with a shocked Frankie and Mike, accusing mom of being a nag and dad of giving out crazy punishments without ever hearing their sides of the story. In return, all they ask for is a chance to do what they're supposed to do – on their own – without constantly being harassed by their parents. But the kids might want to be careful what they wish for when Frankie and Mike agree to their terms and find themselves taking a relaxing break from parental responsibility.