The Sixgill Shark
T1, E6: Follow the team as they work onboard a commercial fishing vessel to help save a six gill shark tangled in deep set fishing lines. Watch Neil and Choy bring the shark to the side of the boat and work in testing conditions to remove dozens of hooks, cut steel lines, and attach a tracking tag before Neil swims this massive shark back to the deep ocean.