The Slap
S1, E1: Marie Antoinette is just a teenager when she’s forced to leave Austria to marry the Dauphin. She must produce a Bourbon heir to secure the alliance between France and Austria. But she’s as unprepared for her job as her awkward teenage husband. How will this free spirit react to Versailles with its ridiculous rules of etiquette?