The Sniffles
S1, E7: When Hope catches a cold, Virginia goes into panic mode because the family doesn’t have health insurance, so she locks Maw Maw in her bedroom to avoid getting sick. However, when Jimmy realizes that he can’t afford to take Hope to a doctor without insurance, he figures out a way to secure a second job at the grocery store where Sabrina works.