The Solution
S1, E20: Sydney and Vaughn are sent in to meet with Mr. Sark in order to catch Khasinau, but soon Sydney's cover is endangered when a SD-6 representative is sent to stop the trade. Will learns the identity of one of his kidnappers, and Emily Sloane's already fragile life is further endangered by her revelation to Sydney.