The Spawn of El Diablo
Сезон 1, серия 1: In 2012, Michelle Jewell documented one of the largest great white mating scars ever recorded. Recently similar marks have appeared, leading her to believe this is a possible mating ground and that mega-shark El Diablo has returned to South Africa.