The Star Gazer
S2, E1: Season premiere. Starfleet must once again call on legendary Jean-Luc Picard after members of his former crew – Cristobal Rios, Seven of Nine, Raffi Musiker, and Dr. Agnes Jurati – discover an anomaly in space that threatens the galaxy.