The Stray
시즌 1, 에피소드 3: Elsie and Head of Security Stubbs (series star LUKE HEMSWORTH) head into the hills in pursuit of a missing host. Teddy gets a new backstory, which sets him off in pursuit of a new villain, leaving Dolores alone in Sweetwater. Bernard investigates the origins of madness and hallucinations within the hosts. William finds an attraction he’d like to pursue and drags Logan along for the ride.