The Sword, the School, and the Fire Cat-Girl
S1, E1: The headmaster of the all-girl Areishia Spirit Academy has invited Kamito, the only male elementalist in the world, to their school. Now that he's unintentionally stolen the spirit Claire Rouge was trying to contract, he is asked to be her slave.