The Szechuan Dragon
S6, E21: Jessica's nephew and his wife (Michael Horton, Debbie Zipp) enjoy housesitting in Cabot Cove until they discover the body of a peg-legged murder victim on the living room floor. Guest stars: David Warner, Elinor Donahue, Belinda Bauer.