All Rise The Tale Of Three Arraignments
S1, E18: Lola and Mark find themselves in trouble for pushing their bosses too hard in their pursuit of justice and fair play; as punishment, Lola is assigned to arraignment court for the week, while Mark is bumped down to the Charge Evaluation Unit.