S1, E6: Robin and his gang are not fooled when they come across a farmer named Flaxton and his son on their way to Nottingham. To their delight they discover Flaxton is really a tax inspector, whose job it is to count the mountain of tax silver currently housed in Nottingham Castle. Even better, with Flaxton as their cover, entry to the castle is easy. Perhaps too easy...