The Thin Blue Line
S7, E22: When Danny intercepts a shipment of several million dollars that was heading to a drug cartel in Mexico, he becomes a target when they come back for revenge. Also, Jamie works independently to track down a serial killer who preys on the elderly, and Mayor Poole (David Ramsey) confides in Frank that he plans to retire.