Dinopaws The Thing That Was Cosy/The Thing That Made Tony Feel Safe
S1, E204: Tony finds a soft, warm spot to fall asleep on, and Gwen and Bob struggle to wake him up./Tony holds onto a big round rock to keep him safe from the wind.