The Three Fs
S17, E11: Francine spends lonesome days by the backyard pool, trying to get the family to come outside and spend time with her. When a group of lively frogs appears in the neighborhood, Francine becomes friends with the animals and encourages them to move into the pool. But the frogs hold a dark secret and their relationship with Francine becomes predatorial. Meanwhile, neighbor Greg is preparing for a big news anchor audition.