The Tipping Point
S1, E13: After a reclusive Sophe user is found murdered, Cavanaugh and the team investigates new connections that may point to Mia's murderer; hoping to free Carlos Ochoa, Tanner, Alex, and the Ochoa family bring new evidence before a contentious judge.